poniedziałek, 10 października 2011

Caaalifornia King Bed ♥

Jejjuuuu !
Nadmiar nauki !
Wszystko oczywiście na ostatnią chwilę.. -,-'
A Wy, powiedzcie mi proszę, dlaczego chłopaki są tacy nieogarnięci i nie zauważają naszych "zalotów" :D
Masakra.
Ja osobiście, od 2 tygodni, o niczym innym nie myślę wieczorami...
Męczące.
Czasami uda się gdzieś wyjść ze znajomymi, wtedy on też przychodzi. <3

Ej no. I weźcie mi wytłumaczcie, proszę, dlaczego w tym samym momencie podoba nam się 3 chłopaków?
Nie chodzi o to, że jestem jakaś puszczalska i chcę mieć wszystkich!
NIE NIE NIE !
Jest tak, że tak na prawdę nie jestem w nich po uszy zakochana, bo gdybym była, to tylko w jednym :)
A ja nie chcę z żadnym z nich chodzić :)
Chcę się im po prostu podobać i mieć ich przy sobie..
Nie normalne, co nie?
Też tak macie? Proszę - wypowiadajcie się :)
Czekam - 'Conee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz